Selasa, November 17, 2009

Berubah wajah lagi

Saya harap ini kali terakhir saya mengubah wajah blog ini. Tapi ini bukan muktamad lagi, Cuma selepas ini kalau saya ubah pun saya guna template sedia ada sahaja. Template sebelum ini meskipun cantik tapi ia mungkin agak berat untuk sesetengah komputer orang yang mengunjungi blog ini.

Dua orang komplen serupa, Ustaz Azman Al-Kurauwi dan terbaru Marsli N.O. Masing-masing kata kenapa blog ni jadi kelabu. Mungkin latarbelakang blog ini kelabu dan ditampal kanvas biru yang cantik. Saya ingat tulisan saja yang kelabu rupa-rupanya latar pun sama. Saya harap tak ada yang komplen tak dapat baca blog ini disebabkan template sebab saya sudah gunapakai template biasa yang sedia ada dalam senarai blogspot.

Buat semua, selamat menulis blog.

Tiada ulasan:

Myblogloglaq