Ahad, Januari 18, 2009

Sandiwara... oh sandiwara...

Setelah puas membunuh, menyembelih dan melapah umat Palestin, Olmert tampil - maaf kerana membunuh umat Palestin yang tidak berdosa. Ah... alangkah lembut lidah bicara. Mohon maaf begitu sahaja?

Husni Mubarok si munafik. Jiran yang tiada perikemanusiaan. Anjing yahudi laknatullah dan Amerika. Dibiarkan Palestin menderita. Tidak dibenar memasuki wilayahnya. Palestin begitu dihimpit derita. Bukan sahaja tidak dibantu. Bahkan dilihat sahaja. Malah tiada simpati dibiarkan sahaja Israel laknatullahi 'alaihim membantai Palestin.

PBB pula Persatuan Babi Buta atau juga boleh dikenali sebagai Pertubuhan Bebal Bengong Belaka. Resolusi demi resolusi dicapai hanya untuk mengaburi mata dunia. Kami sedang bekerja. Kami akan membela keadilan. Kami akan amankan dunia mengikut kesukaan kami dan cara tuan kami iaitu Amerika.

Maka, jadilah musuh Amerika itu semuanya pengganas. Lalu berkatalah Bush sebelum berundur dari tempat berdirinya sebelum diberi kpd Uncle Hussin, "Amerika sebenarnya masih dihantui oleh pengganas!". Meski sebenarnya pengganas itu adalah dia sendiri. Ah gila! Hantu menghantui dirinya sendiri.

Protes di mana-mana. Demontrasi demi demontrasi. Tunjuk perasaan dengan penuh perasaan. Pulang rumah buka TV tengok sarkis. Tonton tv sambil panggung kaki. Palestin menyaksikan peluru bersimpang siur secara langsung dengan mata kepala sendiri!

Palestin masih harum darah para syuhada'. Olmert pula sedang mengganggu keseronokan tentera rejimnya bermain pelbagai alat mainan yang baru-baru. Tak kurang juga keghairahan rakyat yahudi laknatullah yang melepaskan gian menandatangan di bom-bom. Seronoknya mereka. Macam hiburan pula. Hiburan yang menghadiahkan derita kepada orang lain.

Sandiwara demi sandiwara kita lihat kan. Jadi kitalah yang menjadi juri dan hakimnya. Siapa yang bersalah? Obama yang belum duduk kerusi presiden? Atau Bush yang melunaskan nafsu dan dendam sebelum berehat sambil berseronok. Atau Husni Mubarok yang tunduk menganjing di bawah dagu Amerika dan zionis. Atau OIC yang mewakili umat Islam tetapi hanya tunggu dan lihat. Ah, dengarnya nak tubuhkan pasukan tentera. Kalau saya layak, jemputlah saya sama!

Ini cerita, cerita siapa? Ini dunia dunia siapa? Peperangan mereka hanya derita mereka? Kita minta Israel Zionis laknatullah letakkan senjata sedang mereka sudah gam senjata tu kat tangan mereka. Zionis laknatullah sedang kekenyangan sekarang. Jadi mereka ingin berhenti buat seketika. Agaknya sudah capai target jangkapendek mereka. Berhenti dulu. Lagipun satu dunia sedang tekan mereka kecuali Amerika dan anjing-anjingya.

Sandiwara oh sandiwara... bila sandiwara ini akan tiba episod terakhirnya?!

Saya hanya mampu berdoa dan merintih tangis. Mungkin saudara juga. Anak beranak kita di Palestin? Mereka telah kering air mata...

T_T

Tiada ulasan:

Myblogloglaq